19 Haziran 2008

TAB GENEL KURULU YAPILDI...

Türkiye Arı Yetiştiricileri Merkez Birliği 3. olağan genel kurulu Ankara'da yapıldı (18/06/2008). Yeni yönetimi kutluyor çalışmalarında başarılar diliyorum. Ülke arıcılığı için çok güzel çalışmalar yapacağına inanıyoruz.Genel kurul çalışmaları için Divan oluşturuldu.
Arıcıların en yoğun olduğu bu mevsimde katılım çok yüksek oldu. Tüm illerden gelen delegeler genel kurulda hazır bulundu. İstiklal marşımızın okunmasından sonra genel kurul başlamış oldu.
Yapılan seçimde Göreve gelen Ekip toplu halde Bahri YLMAZ tarafından delegelere tanıtıldı. Yeni yönetim kurulu asil üyeleri: Bahri YILMAZ (Kırıkkale), Ziya ŞAHİN (Muğla), Necati AYDIN (Ordu), Cafer KABA (Düzce), Mehmet EKİCİ (Hatay), Yılmaz DOĞAN (Sivas)
Yönetim kurulu yedekler: Fevzi CIVAOĞLU (Rize), Ali ÇOLAK (Malatya), Mustafa YILDIZ (Yalova), Emin İNAK( Bingöl), Kubilay ELEVLİ (Giresun).
Denetleme kurulu asil üyeler: Ahmet Necmi YAZICI (Artvin), Serdar ERÇEL (Mersin), Yusuf ELİTOK (Elazığ), Zekeriya AYDIN (Trabzon), Cahit İLERİ (Çanakkale).
Denetleme kurulu yedek üyeler: Yaşar MUTLU (Bayburt), Hüseyin YILMAZ (Kocaeli), Metin ÖZDEMİR (Kahramanmaraş).
Yönetim listesini oluşturan sayın Bahri YILMAZ
Doğum Tarihi ve yeri : 15.04.1954 / Gölköy / ORDU
Uyruğu : T.C.
Medeni hali : Evli (Nesime, 2 çocuk: Oğuz ve Emel)
Uzun yıllardır tanıdığım Sayın Bahri YILMAZ ülke arıcılığına çok büyük hizmetler etmiştir. Bu dönemde Kurduğu ekiple çok daha iyi hizmetler edeceğine inanıyorum. Şimdiden çalışmalarında kendisine ve ekibine başarılar diliyor, hayırlı olsun diyorum.

Hiç yorum yok: