2 Temmuz 2008

BALLI BABA YAYINDA...

Dünyada kovan varlığı bakımından 2. sırada olan ülkemizde arıcılık konusunda bir çok eksiklerin yanında gerekli iletişim ve bilgi paylaşımı yeterli değildi. Son zamanlarda arıcılığa gönül veren bir çok arkadaşım kendi çabaları sonunda blog açarak bilgi ve becerilerini internet üzerinden paylaşıyorlar, bu konuda emek veren herkese sonsuz saygılarımı sunuyorum. Bende elimden geldiğince bu kervanda yer almaya çalışıyorum. Son yaptığım çalışmada bu işin bir televizyon kanalında düzenli olarak yayınlanması yönünde idi.Her ne kadar zaman zaman bazı kanallarda arıcılık yayınları olsada ya devamı olmadı yada yeterli seviyede olmadı. Uydu aracılığı ile Ulusal yayın yapan KANAL 67/Z Televizyonu genel koordinatörü sayın Simge KIRLI ile yaptığım görüşme neticesinde bundan sonra 15 günde bir canlı yayında program yapmaya karar verdik. Amacımız aile ve ülke ekonomisine katkı sağlamak olan ARICILIK konusunda son derece hassasiyet gösteren DEMİR MEDYA gurubuna, tüm çalışanlarına şahsım ve ülke arıcıları adına şükranlarımı sunarım.
Değerli arıcı arkadaşlarım ilk program yayını 10 temmuz perşembe saat 21.30 da olacak, eminim hepiniz o saatte televizyonlarınızın başında Kanal 67/Z yi izliyor olacaksınız. Sizlerin pozitif enerjisini hissederek bende programı sunmaya çalışacağım. Bundan böyle artık bizlerin de bir televizyon kanalı olacak. Sizlerden gelecek her türlü eleştiriler ve talepler doğrultusunda güzel bir program yapmayı arzuluyorum. Bundan böyle bölgelerden bir çok arıcımızı ve bu konuda bize destek sağlayan kurum, kuruluş ve değerli bilim adamlarımızı zaman zaman konuk olarak çağırarak daha geniş kitleye sesimizi duyurma şansımız olacak. Bana bu konuda desteklerinizi esirgemeyeceğinizi biliyorum. Sevgi ve saygılarımla.
Televizyonunuzu lütfen bu frekansa ayarlayınız...
Kanal 67/Z frekansı: Türksat 2A Frekans 12672 sembol rate 2222 polarizasyon yatay, fec;5/6

13 yorum:

mahmudiyearicilik dedi ki...

SAYIN BAŞKANIM BAŞARILAR
YARIN İLK İŞİM TELEVİZYONCU ARKADAŞIMIZI ÇAĞIRIP VERİLEN FREKANSLARI AYARLATMAK OLACAK TEKRAR BAŞARILAR.
SELAMLAR.

emin benli dedi ki...

Başkanım,çalışmalarınızı ve başarılarınızı dikkatle takip ediyoruz.Bu çalışmanızında diğer çalışmalarınız gibi başarılı ve herkese yararlı olacağını düşünüyorum.Yolunuz her daim açık olsun.

Fatih dedi ki...

merhaba oncelikle sizi bu ataginizdan dolayi tebrik ederim inanin cok yararli olacak cagimizin bukadar teknoloji cagi olmasina ragmen herkes bilgisayar luksune sahip degil ve bloglarda ve diher internet adreslerinden belkide bircogu aricinin haberi yok benim gordugum blog ortaminda ortalama 300 - 500 arici ilgilenip yararlanmakta oysa dunyada turkce bilen okadar arici varki bu sayi bir hic kalir bunun yaninda oysa tv heryerde ve her evde siradan bir esya halinde ve herkeste var boylece her aricinin bu kanali seyrederek gercek bir is yapabilir cok buyuk is insalah devami gelir ,ben kosovada yasamaktayim ve surekli turk kanalaarini seyretmekteyim ama nedense sizin verdiginiz bu frekansta hic sinyal yok nedenini anlayamadim acaba benim anlamadigim baska bir metodmu var yoksa baska frekansmi denemem lazim saygilarimla...

Mehmet Gündoğdu dedi ki...

Sayın hocam yaptığınız bu başarılı çalışmadan dolayı size nekadar teşekkür etsek azdır başarılarının devamını dilerim

Ballı Baba dedi ki...

Değerli arkadaşlar ilginize teşekkürler. Çok şükür artık arıcıların bir televizyon kanalı olacak.
Fatih kardeşim Kosovadan izlemen ayrıca bizi mutlu eder, frekansı ayarla belki anteninde ayarı gerekebilir. Bir televizyoncudan yardım alabilirsin. Yayınada bekleriz...

EMRESAĞLAM dedi ki...

s.aleykum oncelıkle boyle guzel faalıyetlerde bulundugu ıxın selahattın guney beye ve butun calısmalarından ve bıze boyle bır kanal kazandıran demir medya grubuna sukranlarımı sunarım.gercekyen cok faydalı hızmetler bunlar allah yar ve yardımcınız olsun

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Abi inşallah herkese hayırlı olur.Fakat son bir kaç gün yaşadıklarımdan anladıklarıma göre eski nesilden bize hayır yok.Yeni yetişenler inşallah 10 seneye varmadan her yere arıcılık adına hakim olurlar diye umuyorum.Allah yolunu açık etsin.

Kosovalı fatiyede bir kaç kelam etmek isterim. İnternet takibi yapıp arıcılık yapanlar her zaman başaracak ve ilgi çekecektir.Eskilerde böyle geçmişe gömülecektir.

Beni izleyen izledigiyle kalmayıp öğrendiklerinide çevresine aktarmakta,bunu izleyenler bana iletiyor.Şu an güzel bir ortamımız var.

arıbeyi dedi ki...

Ballı Baba,
Hizmet aşkıyla dolu olanlar yerinde duramaz hizmet yapmakla mutlu olurlar.Sen ki hizmet yapmakla kalmayıp ufkumuzu da açıyorsun. Bu gün ne yapmamız gerektiğini değil gelecekte de ne yapmamız gerektiğini gösteriyorsun. İş te liderlik bu ve sen bizim liderimizsin. Yolun açık olsun. Arkandan yürüyoruz. Gerektiğin de yanında da oluruz. Kolay gelsin.
SAYGILARIMLA.

İlhami Uyar dedi ki...

Saygıdeğer başkanım güzel ve faydalı çalışmalarınızı canı gönülden destekliyor o güzel enerjinizin hiç bitmemesini diliyorum.Daha güzel haberler duymak arzusu ve dileklerimle,saygılar sevgiler sunuyorum.Kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

bu program yerel değilde daha çok tanınmış ulusal bir kanalda yapılsa daha çok ilgi çeker.TRT kanallarından biri yada belgesel haber yayını yapan kanallardan biri daha çok izleyici tarafından izlenmesi sağlanır.

genede böyle bir atılım gerçekleştirdiğiniz için tebrikler.

Ballı Baba dedi ki...

İsimsiz yorum yazan arkadaşım; Eğer frekansı televizyonundan ayarlarsan yerel değil ulusal yayın yaptığını göreceksin. Avrupa ve birçok ülkeden izlenen bir kanal. Türkiye'de uzun süreli arıcılık yayını yapacak ilk televizyon olacak. İzlemeye devam edersin.
Yorumlara adınızı ve bulunduğunuz yeri yazın lütfen.

Unknown dedi ki...

Selahattin abi TV çalışmalarında başarılar diliyorum.
Türk Arıcılığı Dünyada hak ettiği yere gelecek sayende.

selamlar saygılar.

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

hocam hayırlı olsun.
Daha önce konuk olarak katıldıgınız programı izlemiştim fakat son programınızı kaçırdım neyazıkki.(Başka işim olduğundan dolayı.)
Ama sizi diğer programlarınızdan seyredeceğiz.Program yapıp sunmanız çok güzel.İnanıyorumki türk arıcılığına yeni bir soluk getireceksiniz.ve en az arıcılıktaki kadar başarılı olacaksınız.Allah muvaffak etsin dualarımız sizinle.