8 Aralık 2009

KURS BİTTİ, BİR İLK DAHA...

Birkaç yıldan beri Kara Elmas Ünüversitesi öğrencilerine arıcılık kursu veriyordum. Bu yıl Ereğli Eğitim Fakültesi öğrencilerine okul binasında tahsis edilen sınıfta kurs verdim. Türkiye'de ilk defa bir fakülte, öğrencilerine kendi arılarıyla kurs görme imkanı sağladı. Ereğli kaymakamı Sayın Osman EKŞİ ve HEM müdürü Sayın Kenan ÖZKAN'ın aldığı üç arılı kovanı Eğitim Fakültesi Dekanı sayın Prof. Dr. Erdal COŞKUN hocamız okula yakın bir araziye koyarak öğrencilere uygulamalı eğitim yapma imkanı sağladı. Arıcılığa gösterdiği bu yakın ilgi ve desteklerinden dolayı Sayın Kaymakamımıza, Halk Eğitimi ve Akşam Sanat Okulu (HEM) Müdürümüze ve Dekanımıza teşekkür ediyorum. İnşallah bu okuldan mezun olan öğretmen adaylarımız gittikleri yerlerde daha faydalı olacaklardır. Soldan sağa: Feyza TAZE (Ordu), Hasibe BOZKURT (Antalya), Birgül Özge KARAKELLE (Afyon), Mine ÖCEBEOĞLU (Zonguldak), Hanife ÇELİK (Denizli), Eyüp Şahin AVCI (Gaziantep), Zeki GÜRKAN (Düzce), Semra ÖRGE (Tekirdağ), Nevzat OĞUZ (Ereğli, Fakülte sekreteri), Pelin KURTOĞLU (Samsun), Prof.Dr. Erdal ÇOŞKUN Ankara, Dekan), Çicek AKAR (Mardin), Gönül TEKÇE (Zonguldak, görevli), Selahattin GÜNEY (Ballı baba), Aydın ARSLAN(Ereğli, görevli), Büşra CEYLAN (Ankara), Burak YÜCE (Elazığ) ve fotoğrafı çeken Aydın ÇİVELEK (Ereğli, güvenlik) Bu öğretmen adaylarımıza bundan sonraki hayatlarında başarılar dliyorum, her şey gönüllerince olur inşallah.

4 yorum:

HB dedi ki...

O kovanların altına tiz Beyaz Saray kolonisi gibi sehpa yapıla.

O ne yahu tuğla...

Ayrıca kovanlar tek tip değil.

Eleştirme iş yap denecek birazdan sanırım, ben kaçıyorum.

Ballı Baba dedi ki...

Halil bey, arılar yeni geldi hava yağmurlu olduğu için yeni kovanlara aktarılamadı.
Çevre düzenlenmesi yapılacak, orada eğitim için birde kamelya olacak. İnşallah ilkbaharda yeni şeklini görürüz...

ÇAYLI dedi ki...

abim afyonlu hemşerimle birgülle tanışıp yapabileceğim birşey varsa hazırım

Adsız dedi ki...

öğretmen adayları!hocamızın kıymetini bilin.o günleri,okulumu,ereğliyi çok özlüyorum.hepinize kolay gelsin...

Kübra KARDİL,ERZURUM/Karayazı