21 Aralık 2010

BİLGİLENDİRME TOPLANTISI...

Zonguldak İli Arı Yetiştiricileri Birliği çalışma programında bu ay ziyaretler ve bilgilendirme toplantıları var, bu gün Yönetim Kurulu Üyelerimizle birlikte program içinde bulunan Çaycuma ilçemize gittik. Çaycuma Belediye Başkanımız Sayın Mithat GÜLŞEN'i makamında ziyaret ettik. Oradan Çaycuma Halk Eğitim Merkezi'ne gittik, sonrada Tarım İlçe Müdürlüğü'ne gidelim dedik ama Müdürümüz ve personeli saha çalışmasında oldukları için yapılacak olan toplantıya katılacaklarını söylediler. Ziyaretlerin ardından Halk Eğitim Merkezi ve Tarım İlçe Müdürlüğü'nün ortaklaşa düzenledikleri arıcılık kursuna katılan ve o bölgede bulunan birlik üyelerini bilgilendirmek için toplantıya katıldık. Bu toplantının hazırlanmasında Halk Eğitim Müdürü Sayın Zülfikar UÇAR, Tarım İlçe Müdürü Sayın Ali Özgür USLUBAŞ, Kurs öğretmeni Sayın Zir. Müh. Arzu ÖZDEMİR'e ayrıca Çaycumada görev yapan çok değerli Tarım Danışmanları Sayın Vet. Hekimi Hale KAVAKLI, Sayın Vet. Hekimi Beste GÜL, Sayın Zir. Müh. Suna GÜNCAN, Sayın Zir. Müh. Hülya ÖZDURAN ve Sayın Zir. Müh. Zeynep ÖZTÜRK'e değerli katkılarından ve bölgedeki başarılı çalışmalarından dolayı sonsuz teşekkürler.

Halk Eğitim Merkezi ve toplantının yapıldığı yerde günün hatıra fotoğraflarını çektikden sonra başka bir toplantı için oradan ayrıldık.

1 yorum:

Cafer KARA dedi ki...

Başkanım,
Çalışmalarınızı Çaycuma'da görmek çok güzel; fakat anlamadığım insan biz Samsun'dayken mi gider Çaycuma'ya?!.:) Güzel olmuş.