4 Aralık 2007

EĞiTİMİN ZAMANI...

Bu günlerde sık sık hamsi olayını gündeme getirdik, fıkralarda da var ya hamsi yeyenin kafası çalışır diye. Bizler bu günlerde günde 1-2 öğün hamsi yediğimizden olsa gerek kafamız çalışmaya başladı, gündüz olan arıcılık kurslarının yanında geceleri de köylerde eğitime devam ediyoruz. Gecen yıl arıcılık kursuna katılan Mehmet TEKİN kardeşim 35 arılı kovana sahip. İkamet ettiği Soğanlıyörük köyünde ki arakadaşları topladı ve bize de icabet etmek kaldı. Bu köyde 2000 yılında arıcılık kursu vermiştim aslında ama o gün çoçuk yaşta olanlar bu gün delikanlı olmuşlar. İnanın bunları görünce insan mutlu oluyor. Bunca yıldır söyler dururum önce beynimizi dolduralım, cebimiz dolar, sonra orantılı olarak ta karnımız doyar. Eğitimin zamanı ve yeri yoktur. Fırsatını bulduğumuz her yerde eğitim almalıyız...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ballı baba dedikleri bu olsa gerek nede olsa 30 senesini vermiş buişe 2 sene önce arıcılık egitimi aldım bu babadan ben mehmet tekin saganlı yörükte ikamet ediyorum hocamıza zica ettik bize kursverirmisinizdiye köyümüze davetetik bir dedigimizi iki etmedi arıcı arkadaşlarla güzel bir ortam sergiledik hocamızla beraber bizlerin ballı babanın yanında bilmedigimiz ögrenecegimiz püfnoktalar varmış nede olsa hocanın hayat tecrübesi var bizleri çok güzel aydınlattı bu yorumu yazmamın sebebi arkadaşların ve beni teşekürüm için arkadaşlar ayrıca ben arıcılıga başladıgımda bana verdigi bilgiler dogrultusun da teşekkürlerimizi şükranlarımızı sunuyorum onun bilgileri dogrultusunda 15-40 kovan yaptım ken disine hayatında ve mesleginde başarılarının üzerinde olmasını temenni ediyorum