14 Aralık 2007

EZELİ düşman - KADİM DOST....

Geçen gün MSN de Ankara'daki HAYYAM kardeşimle sohbet ederken hayvanlara olan sevgisinden bahsetti. Köpeklerinin fotoğraflarına baktım ve çok güzel olduklarını söyledim. Bu arada anlattığı çok ilginç bir hikayeye inanın bir şey diyemedim. Çünkü geçmişde komşumda da aynı şeyi yaşamıştık. Bende dedim ki artık teknolojiyi kullanalım ve bunu tüm dostlarımızla paylaşalım. Sağolsun bizi kırmadı, fotoğraf ve video görüntülerini yayınladı. Değerli HAYYAM kardeşim eline sağlık, iyi ki varsın. Bana insanlık dersi verdiğin için minnettarım. İnsanlık adına ders almamız gerekmez mi ? ? ?

Bu fotoğrafların videosu için:Tıklayın

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Bu görüntülerin insanlara çok şeyler hatırlatması gerekir diye düşünüyorum.Demekki sevginin çözemeyeceği problem yok.İlişkilerimizin böyle olması dileklerimle.