25 Mart 2008

ORMAN HAFTASI...

Bal veren ağaçlar konusunda bir kaç arkadaşımla konuşurken fidan temin edemediklerini söylediler. Bu konuda görüştüğüm Zonguldak Orman Bölge Müdürümüz sayın Akif YILMAZ bana fidan verebileceğini söyledi. Sayın Müdürümüz yaptığı çalışmalar konusunda gercekten örnek alınacak bir şahsiyettir. Ormanlardaki çalışmalarında bölgede oturanlar ve arıcılık yapanlar için inanılmaz güzel projeler üretir ve uygular. Yol kenarlarındaki boş alanlarda mutlaka onun eserleri göze çarpar. Bana yolladığı Akasya, Kestane, Ihlamur ve Yabani Kiraz fidanlarını dikilecekleri yerlere paketleyerek yolladım işte hikaye...




Antalya seyahatimde telefonum çaldı, arayan kişi orman bölge müdürlüğünden silvi kültür (fidanlama)şube müdürümüz sayın Cengiz ÇETİNTAŞ değişik illerdeki arkadaşlara yollamak için istediğin fidanları Ereğli orman işletme müdürlüğüne yolladık dedi. Pazartesi çarşıya inemedim, bu gün işletme müdürümüz sayın İhsan TOPTAN beyin yanına gittim sağolsun sabah çayımızı ısmarladı fidanları yollayacağım arkadaşların adreslerini bir memur arkadaşımıza yazdırdıktan sonra fidanları teslim etmek üzere depoya gittik. Temin edilen fidanların kurumaması için özel yerde saklanmış kökleri nemli çuvalla sarılmış olarak bir araca yükletti, kargoya gittim. Orman işletme müdürümüze ve çalışanlarına tüm arıcılarımız ve ormanları sevenlerimiz adına bu güzel çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Eminimki bu güzel çalışmaları netiçesinde hem ilimiz hemde ülkemiz çöl olmayaçaktır. Bu haftanın Dünya ormancılık haftası ilan edilmesi bile biz arıcıların hızına yetişemediğini bana hatırlattı. Bir çok arkadaşımla bu fidanların proğramını aylar önce yapmıştık. Bu güne denk gelmeside ayrı bir anlam kazandı diye düşünüyorum. Şimdiden bu fidanların üzel ülkemizin değişik illerinde dikilecek olmanın mutluluğu içerisinde dikimde emeği geçecek olan herkese saygılarımı sunarım, ellerine gönüllerine sağlık.

FİDANLAR KARGODA;
Expres kargo sahibi Kemal TURHAN yıllar önce tanıdığım bir arkadaşım. Makine mühendisi olarak okulunu bitirmiş ama kargo işi yapıyor, fidanları yollayacağım deyince çok heyecanlandı çorbada tuzum olsun diye inanılmaz indirim yaptı. Hiç ücret almadı desem daha doğru olur. Fidanları paketlemede çalışanları ile birlikte yardımcı oldular, epeyce uğraştıktan sonra adresleride yazdı ve ben ordan ayrılmadan bu fidanların yarın ve öbürgün yerlerine ulaşaçağını söyledi. Ülkemiz ormanlarının çoğalması ve arıcılığa katkısından dolayı bu güzel davranışından dolayı Kemal TURHAN kardeşime teşekkür ederim.

10 yorum:

UĞUR KIRAN dedi ki...

Sayın başkanım, sizlerin nezdinde Orman Bölge Müdürümüz Sayın Akif YILMAZ, Fidanlama Şube Müdürümüz Sayın Cengiz ÇETİNTAŞ ve Orman İşletme Müdürümüz Sayın İhsan TOPTAN beylere sonsuz teşekkürler.Ülkemizde böylesine görevine sadık, çalışkan,sözünün eri ve ülke aşığı görev adamları bulunduğu sürece bizlerin sırtı asla yere gelmez.
Hayatım boyunca beni şaşırtan olaylardan biri daha gerçekleşti ve her aşamasıyla tam bir idealist görev aşkıyla ortaya çıkan bu olay diğer ilgililere örnek olacak çalışma anlayışı.
Vatanımda dikili ağacım var diyebileceğim bir çalışmayı daha bu vesile ile gerçekleştirmiş olmamda katkısı olan herkese tekrar tekrar teşekkürler.Ayrıca EKSPRESS Kargonun bu konudaki katkıları ve ilgisi içinde bir meslektaşı olarak kendilerini kutluyorum,yapılan bu örnek çalışmanın halkalarından birini oluşturan bu kişiler benim ülkemin insaları;
İYİKİ VARSINIZ

Hayyam dedi ki...

Düşünüyorum şimdi mi yazmalıyım fidanlar gelip yerlerine dikilincemi? Bu yeşil sevdalısı bu vatansever insanlara övgü yetermi?Bunları övmeye anlatmaya kelimeler yetermi?Binlerce fidan yurdun dört bir yanına dağıtıldı amaç cennet ülkemizi gerçek bir cennet haline getirmek.Bana gelecek olan fidanların dikim yerlerini ayarladım.Heyecanla bekliyorum kargonun yolunu.Fidanlar gelince ve dikilince resimleyip kendi blokumda yayınlayacağım .
Şimdi bu işe ön ayak olan Selahattin Güney,Akif Yılmaz,Cengiz Çetintaş,İhsan Toptan,Kemal Turhan:siz değerli insanlar dikilen her ağaç yeşeren her yaprak sizin eseriniz olacak.Yeşil sevdalısı insanların gönlünde taht kurdunuz.Bu ağaçlar büyüdükce sizler de büyüyeceksiniz.Allah gönlünüzü orman kadar ferah yolunuzu derya kadar açık eylesin.

TUNCAY HADİSE dedi ki...

Çok Kıymetli Hocam,
Uğur Kıran Beyefendiye teşekkür ediyorum.Bizlerin duygularına tercüman oldular.Onun için buradan tekrarlamayacağım ama blogumda gündemi oluşturacak.Yine de Siz'e,
Orman Bölge Müdürümüz Sayın Akif Yılmaz beyefendiye,fidanlama şube müdürümüz Sayın Cengiz Çetintaş beyefendiye,orman işletme müdürümüz Sayım İhsan Toptan beyefendiye,Ekspres Kargo sahibi Sayın Kemal Turhan beyefendiye ve tüm katkıda bulunanlara şahsım ve Büyük Türk Milleti adına şükranlarımı sunuyorum.
Selam ve saygılar.

Mehmet Yüksel dedi ki...

Çok güzel faliyetler emeği geçen herkeze teşekkürler.
Vatanımız yaşillensin sayenizde.

Selamlar,saygılar.

İlhami Uyar dedi ki...

En çok benim gurur duymam ve onları onore etmem lazım,Değerli Bölge Müdürümüz Akif Yılmaz beye,Cengiz Çetintaş ve İhsan Toptan ve kargo şirketi sahibi Kemal Turhan beye en içten minnet duygularımı iletiyor,mesleklerinde olağanüstü başarılar diliyorum.İnanın bu güzel haraket tüm yurdumuza örnek olacak bir davranıştır.Emeği geçenlere tekrar saygılar sunuyorum,

İlhami Uyar dedi ki...

Değerli başkanım size ait satırlar sitemde ,burada zikretmediğim için özür dilerim,herşey gönlünüze göre olsun,sevgi ve saygılarımla

Hayyam dedi ki...

Değerli Dostum Selahattin bey,
Fidanları aldık çoğuda toprakla buluştu bile.Siz ve değerli dostlarınız Akif Yılmaz,Cengiz Çetintaş,İhsan Toptan ve Kemal Turhan a tekrar minnet duygularımı iletiyorum. Hepinizi Ankara ya teşriflerinizde bahçemde ağırlamaktan şeref duyacağımı her zaman baş tacı yapacağımı bilmenizi isterim.Hepinize saygı ve sevgiler

mahmudiyearicilik dedi ki...

Sayın Başkanım öncelikle yapmış olduğunuz çalışmadan dolayı size sonsuz teşekkürler.Her ne kadar fidanlardan Eskişehirin Mahmudiye İlçesine gelmesede arıcı arkadaşlarımızın bu fidanlara sahip olacağına inanıyorum bana gönderilmiş gibi seviniyorum arkadaşlar adına buradan sayın orman bölge müdürümüz Akif YILMAZ'A VE DEĞERLİ PERSONELİNE ve expres korgo yöneticisi Kemal TURHAN beye saygılar sunuyorum Başkanım benim fidanlar seneye gelir herhalde
SAYGILAR

oktay dedi ki...

Selahhattin bey ne oldu bizim fidanlara? Benim adamlar öksüz gibi kaldılar. Sözünüz vardı bize de unuttunuz mu?
Bu güzel faaliyetlerden beykoz da yararlanmak ister.
selamlar.

TUNCAY HADİSE dedi ki...

BALLI BABA,
MSN DEN ADRES BİLGİLERİNİ İSTEMİŞTİM CEVAP ALAMADIM.
BANA AÇIK ADRESİNİ YAZARSANIZ MEMNUN OLURUM.SAYGILAR.
TUNCAY HADİSE