10 Haziran 2009

MUHTEŞEM ABİ...

Daha önce bana adının Muhteşem olduğunu söylemişti ama tanıdıktan sonra kendisinin ne kadar MUHTEŞEM olduğunu daha iyi anladım. Hasta olduğunu öğrendim ve bu gün telefonu ettim yenge hanımla konuştum, sağlık durumu çok iyiye gidiyor demesi en az ailesi kadar benide sevindirdi. Sayın Doktor Muhteşem TURUNÇ abime ve tüm şifa bekleyen hastalarımıza Yüce mevla'dan acil şifalar diliyorum. Mevlam sevenlerine ve sevdiklerine sağlıklı olarak kavuştursun...




Muhteşem abiiiii hadi çabuk, bak daha yakalayacağımız çooook uçaklar var. Ama haftaya görüşürüz inşallah, şimdilik en iyisi birazcık dinlen. Tüm sevenlerin seni bekliyoruz...

1 yorum:

arıbeyi dedi ki...

Muhteşem Bey'in rahatsız olduğunu bu haberinizle öğrenmiş olduk. Bizde geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.İyileştiğini duyunca sevindik.Biran önce sitesine ve arılarına dönmesi dileklerimizle sağlık haberlerini bekliyoruz.
Her ikinize de selam ve saygılarımızı gönderiyoruz.