3 Ocak 2008

ÖRNEK ARICI...

Hasan KALPAKLI 1958 doğumlu, arılardan elde ettiği gelirle çoçuklarının eğitimini rahatlıkla yaptırıyor. İlköğretim son sınıfta okuyan Ebru, Balıkesir'de Türkçe öğretmenliği okuyan Emrah ve Denizcilik okulunu bitiren Kerem adında üç çocuk babası, iyi bir aile reisi. Zonguldak Çaycuma ilçesi Akpınar köyünde ikamet ediyor. 1992 yılında arıcılığa başladı, 2002 yılından beride profesyonel olarak çalışıyor. Bölgede sevilen ve iyi çalışan bir arıcı kardeşimizdir. Cuma dergisinin Aralık sayısında çıkan bu güzel yazısını bizimle paylaştığı için teşekkür ediyorum. Not: Yazıları okumak için üzerini tıklayın.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

herne kadar kalpaklının yazılarını okuyamdıysamda senin yazdıklarınla idare edecim

İlhami Uyar dedi ki...

Hasan beye çalışmalarında başarılar,ürün bazında bereketli bir yıl diliyorum,kolay gelsin herşey gönlünüzce olsun.

Ballı Baba dedi ki...

Haklısın, Som satıra yazdım. Aklında olsun bu tür fotoğraf ve yazıları tıklarsan tam ekran olur ve okunur. İlgine teşekkürler, adınıda yazsaydın ya tanısaydım.

UĞUR KIRAN dedi ki...

Sayın başkanım, bu tür arıcılara blogunuzda yer verdikçe insanın şevki artıyor;Lakin böylesine zevk veren arıcılıkta ancak karadeniz bölgesindeki gibi yeşil kuşağın bol olduğu yerde yapılır.İsimsiz yorumcuyu bende merak ediyorum, kim acaba?

Mehmet Yüksel dedi ki...

Hasan beye tebrikler,örnek bir Arılık ayrıca resimleri bizlerle paylaşdığın için teşekkürler Selahattin abi.

selamlar,saygılar.