28 Eylül 2008

BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN...

Tüm İslam Aleminin RAMAZAN BAYRAMI mübarek olsun.

İki yıldan fazla zaman oldu PROPOLİS ile ilgili çalışmalarım vardı zaten. Artık ülkemizde de arıcıların ürettiği ürün çeşitlenecek ve ürettiği ürünler değerini bulacaktır. Bütün arıcıların bildiği ve genelde ekonomik değeri olmadığını düşündüğü PROPOLİS kovanlardan kazınarak atılıyordu, bende elime gecen propolisleri toplayıp buz dolabına atıyordum. İşte bunun sonuçlarını almaya başladık, görüştüğümüz firma yetkilileri ile birlikte PROPOLİS'Lİ PASTİL üretimi başlıyor.
Geçen hafta küçük bir kalp kırizi geçirdiğimi duyan dostlarım MSN veya telefon yoluyla geçmiş olsun dileklerinde bulundular, herkese teşekkürler. Çok şükür iyiyim ve bu bayramda inşallah yine birlikte olacağız.

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Selahattin abi çok geçmiş olsun,Ramazan Bayramın Mubarek olsun,kendine dikkat et senden öğrenecek daha çok şeyimiz var sağlıcaklakal.

muhteşem turunç dedi ki...

Selehattin abi emeklerın boşa çıkmaz inşallah hakikaten tüm arı ürünleri artık değerlendirilir ülkemizde...

muhteşem turunç dedi ki...

Bu arada ılk yorumda unuttum anlaşılan istanbula geldin ve haberimiz olmadı ehhh bizde ereğliye geliriz ve haberin olmaz ona göre:)))

Arıcı 07 dedi ki...

Değerli dost programların güzel.Fırsat olduğu takdirde kaçırmamaya özen gösteriyorum.Programında ;Arıcılara uygulanan Devlet desteği(5ytl),Kek ve invert şurup konularını işleyerek ilgililerin ilgisini çekmeyi başarırsanız vede olumlu sonuç alırsanız Türkiyenin tek arıcı programı hedefine ulaşmış olacak.

Unknown dedi ki...

abi öncelikle geçmiş olsun allah acil şifalar versinve ayrıca mübarak ramazan bayramını kutlar sağlık mutluluk ve huzur dolu bir bayram dilerim allaha emanet ol.

Adsız dedi ki...

Hasan KALPAKLI
Başkanım geçmiş olsun. allah acil şifalar versin. mubarek ramazan bayramınızı kutlar, sağlık ve mutluluklar dilerim. saygılarımla Hasan KALPAKLI

Büyükdereli Ayhan dedi ki...

selahattin abi öncelikle geçmiş olsun . kendine dikkat et . sen bize lazımsın . iyi bayramlar.

Adsız dedi ki...

SELAHATTİN ABİ GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMLE,RAMAZAN BAYRAMINI EN İÇTEN DUYGULARIMLA KUTLARIM.

TUNCAY KOÇOĞLU

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

geçmiş olsun
sıhhatlı günler dilğiyle

Kozlu Ziraat Pazarlama dedi ki...

Değerli başkanım
öncelikle mubarek ramazan bayramınızı tebrik ediyor, büyük geçmiş olsun diyorum...
Bu arada propolisin değerlendirilmesi yönüyle verdiğiniz haber haylı sevindirici...
Sağlığına kavuştun bizleri sevindirdin, propolis haberi verdin sevindirdin Allah razı olsun...
Bu arada şekerin yanına çikolata ve bide ev baklavası da koysan daha çok sevinecektik...
Nazına kurban olduğum başkanım kalsağlıcakla...

Unknown dedi ki...

Ramazan Bayramınız mübarek olsun.
Mehmet Yüksel

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Selahattin abi ramazan bayramını kutlar nice bayramlar görmeni dilerim.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Abi ayrıca doktorun arkadaşıyımya,unuttum.Tatlı ve çikolatalardan uzak dur.Ama topla bana gönder,ben doktor kontrolünde yerim::))

Yeniden hayırlı bayramlar.

Unknown dedi ki...

Selehattin abi inanamıyorum.çok çok geçmiş olsun duyunca çok şaşırdım şok oldum.ve inan şu dakikada senin blogda gezerken öğrendim 4-5 gündür hiç bloglara bakmamıştım son derece üzüldüm.İnşallah en yakın zamanda sağlığına kavuşursun.Sen bizim liderimizsin abi bize lazımsın lidersiz nasıl devam ederiz :)

ariciahmet dedi ki...

Selahattin bey yeni duydum geçmiş olsun.
Şu propolıs uğraşınızı takıb ediyorum inşallah faydalanır arıcılar.Ben petekleri temizledikten sonra artıklar dert oluyor ortada bıraksam şayet hasta arı varsa bulaşır düşüncesiyle yakıyorum faydalanma olursa saklarız.