24 Ocak 2010

2010 YILI İLK KURS...

Geçtiğimiz yılın son ayında Eğitim Fakültesinde açtığımız arıcılık kursundan sonra büroda bir kurs açtık, bu kurs 2010 yılı ilk kursu oldu. Kursun son gününde Halkeğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu Müdürümüz sayın Kenan ÖZKAN kursiyerlerle tanışmak ve yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi vermek amacıyla bizi ziyaret etti. Kursa katılan arkadaşlarla mevsim itibariyle uygulama yapamadık ama ilkbaharda arılıkta daha uzun süre çalışmaya anlaştık.
Düzenlediğimiz kurslarda sadece arıcılık eğitimi verilmiyor. Sosyal hayatta lazım olan bir çok konuda bilgiler veriliyor. Tabi ki her konuda benim bilgim yok, ama bilgi sahiplerine ulaşarak onlardan bilgi vermelerini talep ediyorum. Bu kursumuzda orman-arıcı ilişkileri konusunda bilgi vermek üzere Kdz-Ereğli orman işletme müdürümüz sayın Kadir Aydın DOĞAN orman teşkilatı olarak yaptıkları çalışmaları anlattı. Kursiyer arkadaşların sorusu üzerine, fidanlıkta bulunan tüplü fidanlardan verebileceğini söyledi. Özellikle tüm Dünya'da olduğu gibi Ülkemizde de kurumaya başlayan kestane ağaçları için uluslar arası yapılan çalışmaları anlattı. Bilindiği gibi Zonguldak kestane balı üretimi konusunda önde gelen bir bölgedir. Tüm halkımızın kestane ağaçlarını daha çok korumalıdır dedi. Sayın müdürümün bu fikirlerini gönülden testekliyoruz ve yapaçakları çalışmalarda görev almaya hazırız. Geçmiş yıllarda olduğu gibi inşallah bu yılda isteyen arkadaşlarıma AKASYA, KESTANE, IHLAMUR ve YABANİ KİRAZ fidelerini göndereceğim.

4 yorum:

Mehmet Gündoğdu dedi ki...

kolay gelsin öğrencilerinede başarılar dilerim

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Başkanım,eğitici ve öğretici çalışmalarınızı gıpta ile izliyorum,ne mutluki bildiklerinizi çevrenizle paylaşıyor,doğruyu bulma konusunda yardımcı oluyor dolayısıyla milli ekonomiye de katkıda bulunuyorsunuz,Sayın Orman İşletme müdürü Kadir Aydın beyede buradan saygılarımı iletiyor,verimli çalışmalarının devamını ,kestane ormanlarının kuruma sorunun çözülmesi çalışmalarında başarılar dilerim

yerzm dedi ki...

Sayın orman bölge müdür üm,blogta okuduğma göre bu yılda kestane fidanı dağıtacakmışsınız.Ben korubaşında oturuyorum ve arı ile uğraşıyorum emekli birisi olarak bahçemin çevresine kestane fidanı dikmek istiyorum.Eğer uygun görürseniz 20 adet kestane fidanıda ben istiyorum.
Yalçın Meriç.
salyangoz67@msn.com
saygılarımla.

ÇAYLI dedi ki...

başkanımbende kestaneyle ıhlamur isterim afyondada bir dikili agacın olsun inşallah