4 Ekim 2007

OKULLARDA ARICILIK EĞİTİMİ...

Karadeniz bölge komutanlığı, Zonguldak Karaelmas ünüversitesi gibi bir çok yerde arıcılık kursu vermenin yanında, bu yıl Türkiye'de bir ilki başlatarak ilköğretim okullarında da arıcılığı anlatmanın yollarını araştırdık. Ereğli milli eğitim müdürümüz sayın Turan AKPINAR ile yaptığımız görüşmeden olumlu sonuç aldık. Bu konudaki isteğimizi resmi yazı ile kendilerine ilettik. Öğrencilerin gelişimini sağlamak için bu tür konuların üzerinde hassasiyetle durduklarını söyleyen Milli eğitim müdürü Turan AKPINAR Tüm okullara bir yazı ile durumu bildireceğini söyledi. İnanıyoruzki bu sayede çoçuklarımıza arı ve arı ürünlerini tanıtmanın yanında, yarının büyükleri olarak onlara bu işi sevdirmeyide başaracağız. Haberi Tıklayın

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

sevgili ba�kan�m yapt�n�z �al�malar� gurur duyarak izliyor devam�n�n gelmesi i�in beklentilerimi iletiyorum.��renme ve bilin�lenmek kadar iyi bir�ey olabilirmi bu �zverili �al�malar sayesinde her konuda d�nya standartlar�n� yakalayaca�m�z� �mit ediyor bu konularda eme�i ge�en herkese sayg�lar sunuyorum

İlhami Uyar dedi ki...

sevgili ba�kan�m �al�malar�n�zda ba�ar�lar diler sayg�lar sunar�m