21 Mayıs 2007

KTÜ'LÜ ARICILAR......

Hani hep deriz ya arıcının eğitimlisi olsun diye!!! İşte bundan iyisi ne olabilir ki? Örneği burda.
KTÜ (Karadeniz Teknik Üniversitesi) den gelen misafirlerimizle arıcılık konusunda bilgi alışverişi yaptık. Gecen yıllarda Kestane balımızın çalışmasını yapan Doç.Dr.Sevgi KOLAYLI ve Yüksek Lisans öğrencisi Ali Osman SARIKAYA ile Doç.Dr.Mualla YALÇINKAYA KDZ-EREĞLİ ye gelerek arılığımızı ziyaret ettiler. Bizim için çok faydalı olan bu ziyerette hem bu güne kadar olan çalışmalar hemde bundan sonraki çalışmalarda yapabileceklerimizi gözden geçirdik. Her zaman söylediğim gibi bilim adamı ve arıcı el ele vererek çalışmalarımızın sonucunda ülkemiz hak ettiği yere ulaşacaktır.
KTÜ örneğinde olduğu gibi. Değerli hocam Doç.Dr. Sevgi KOLAYLI ve çalışma arkadaşlarına arıcılığa sağladıkları katkılarından dolayı bir kez daha teşekkür ediyoruz. Kestane balı konusundaki çalışmaların sonuçları www.zaybir.com sitesinde "kestane balı ve özellikleri" başlığı altında yer almaktadır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne diyelim benim gibi arıdan korkan birinide arıcı yaptın ya helal olsun sana.
abi saka bir yana geldim ve senden bir cok sey ogrendim bunun yanında sanki bambaska dunyaya girmis gibi rahatladım kendime geldim. tesekkur ederim hersey icin hele de o guzel kısa ama anlamlı sozlerin icin.
senden daha cok seyler ogrenmek dilegiyle....
ali